آیا باقلا خوب برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا باقلا خوب برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیکلوبیا توسط بسیاری از مردم برای تغذیه غنی و توابع خوب در کاهش فشار خون بالا را دوست داشت. سپس لوبیا خوبی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است؟

عملکرد لوبیا

مشخص شده است که دانه های غنی در تغذیه هستند، به خصوص لوبیا قرمز سرشار از پتاسیم است که برای تخلیه مایع اضافی در بدن مفید است، چه چیزی بیشتر، آن را برای کاهش فشار خون بالا مفید است.

با توجه به پژوهش، سلولز گیاهی در لوبیا می تواند متابولیسم کلسترول ترویج، کاهش سطح چربی خون و جلوگیری از تصلب شرایین.فیتواستروژن در لوبیا helful برای جلوگیری و کاهش فشار خون بالا هستند.

آیا لوبیا خوبی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

همانطور که در بالا لوبیا ذکر خوبی برای سلامت مردم هستند، اما آن را نیز غنی از پروتئین که بار کار برای کلیه اضافه خواهد شد، پس از آن پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه به خوردن آن توصیه نمی شود.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را. به جز رژیم غذایی، نکته کلیدی برای درمان PKD یک رژیم غذایی خوب است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بی خطر و موثر برای درمان PKD است، این درمان نیز برای نوزادان که از نظر ژنتیکی در معرض خطر ابتلا به این بیماری، به علت عوارض جانبی کمی آن کار می کند. کار با داروهای دیگر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-treatment/685.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ویتامین ها برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 880
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: